SHKENDIJE MUJAJ LEXON KURANIN!

CATEGORIES:VIP LAJME SHQIP,THASHETHEME,PAPARAZZI VIP SHQIP,MUZIKe ,PHOTO VIP A SHQIP,GOSSIP,SHKENDIJE MUJAJ 







Jeni mësuar me imazhin e një vajze të veshur me tanga që reklamon vazhdimisht vithet e saj të bujshme në rrjetin social Facebook dhe me siguri e keni paragjykuar nga një prezantim i tillë.

Fundja, ajo është krenare për vithet e saj dhe dëshiron të ndaj këtë krenari me fansat e saj. Pra bëhet fjalë për këngëtaren Shkendije Mujaj, e cila ka rrëfyer për revistën “Paloma”, një anë tjetër të saj, që ndoshta nuk e keni njohur deri më tani.

“Dita ime nuk ka vlerë pa u gjunjëzuar para krijuesit. Më pas pi kafen time turke dhe më pas mbaroj punët e mia me telefona apo e-maile. Dita ime nuk mbaron pa bërë sportin për vithet. Ka ditë që rri deri në 4 orë duke ushtruar. Lexoj shumë Kuranin, pasi më jep qetësi shpirtërore dhe ndihem shumë e relaksuar”, ka rrëfyer ajo.