INTERVISTE E SHKENDIJE MUJAJ!!!






Këngëtarja e njohur për foto provokuese, Shkëndije Mujaj rrëfen përvojën e saj me meshkuj si dhe tregon shumëçka nga jeta e saj.Shkëndije Mujaj ka dhënë një interviste për portalin  viplajme.info, kjo intervistë është realizuar  me një bashkëpunim shumë të sinqertë nga Shkëndije Mujaj që e falënderojmë shumë. 

1 .Kush është Shkëndije Mujaj?

Shkëndija: Nuk më përket mua të flas për vetveten, se jam e gjithanshme se di cilin aspekt do të kish interesuar me shumé te flas.

2. A mund ta përshkruash veten me pak fjalë?

Shkëndija: Jam kokë fort në qëllimet e mija ose i arrij ose vdesë, jam tip që dëshiroj të jetojë, të shijoj, nuk paragjykoj, nuk dua të m’varem nga dikush tërë jetën, kam jetuar e pavarur dhe kështu do te jetë.

3.  Je shumë e pasionuar mbas fotove, kur ke filluar ta kuptosh se ke një talent të veçantë për foto?

Shkëndija: Gjdo herë kam pas dëshirë  dhe jam dal në foto kryesisht vetë, por ka shumë dallim  sepse  më duhet ta ceki se shumë refuzoj të dal me të tjerët në foto, ose shumë pak janë ata që ju jap ok me bo foto me mua vetë nuk ka dité që nuk bëj ndonjë foto sepse me pëlqejnë të kem kujtime e pse jo edhe ju të mos i shini.

4. Së fundi ke marr pjesë në VIPSHPIJA a mendon se ishte ide e mirë që more pjesë?

Shkëndija: Po  si mysafir ok.

5. Cili nga banorët në VIPSHPIJA të pëlqen më së shumti?

Shkëndija: Kam qëndruar shumë pak me këta banorë, për të më pëlqyer apo për të mu dukur interesant, nuk kam ndonjë preferencë.

6. Dihet se ke një trup extrem të mirë a mund të na tregosh se çfarë ushqimi konsumon për ta mbajtur këtë lini?

Shkëndija: Çka konsumon gjithë njerëzimi vetëm se unë i kam do rregulla dhe do ligje për ta mbajtur këtë trup në formë, (nuk pijë duhan, nuk konsumoj alkohol, nuk i bëjë vetit stres, vetëm mirrem me sport dhe ushqimin e kam të përzgjedhur) që më e mbajt këtë balansë dhe se kam kokfortsi në aspekte pozitive e du trupin  top sexi.

7. Së fundmi kanë dal do thashetheme se në vitin 2013 do jesh me aktive në botën e muzikës a është e vërtet kjo?

Shkëndija: Unë vet kam qenë prezentë me muzikë, por krejt përmes rrjetit social edhe albumin kam lansuar në rrjetin social  Dyana Dyà, “This  is The Time” që mund ta gjesh në Ituns etj etj…


8. Je ëndrra e shumë djemve, ke të dashur apo je ende ‘single’?

Shkëndija: Mashkull kam pas por  dëshirojnë të më mbyllin, apo mund ta ceki se bëhen shumë psiko xheloz dhe kam përjetuar skena të palakmueshme, që t’më mbante lezet të lidhem me dikë thjesht kam frikë, sepse nuk dua të më merret liria ime, dhe as që e lë dikë të me afrohet afër se kam përshtypjen  janë  të   gjithë të njëjtë,  por edhe akoma s’më duket dikush interesant ta ndaj pak kohë me njoftë sepse koha është shumë e shtrenjtë dhe është gjynah me humb me lloj të njerëzve qe ske dobi, kështu që vazhdoj të jam free u kënaqa vetë, ska nevojë me jep llogari as me marr obligim bollë që telefoni 100 herë spo më bën, ku je,  ku je…

9.Si e kalon kohën e lirë Shkëndija Mujaj?

Shkëndija: Unë   m’varet veç shooping po, Masazh po, lexoj, kino sidomos sezonave vjeshtë dimër, sport kështu ashtu, kam dëshirë me shëtit  neper  male, i preferoj barat ku mund te pijë huga, mandej, erotik  shoop, shkoj nga një herë sidomos kur jam singel. 

10. Diçka për fund a keni për të shtuar ose për ta përshëndetur dikën?

Shkëndija: Ju  dëshiroj lexim të këndshëm si dhe i përshëndes gjithë admiruesit po më shumë i përshëndes ata që vazhdimisht po klikojnë tek faqja ime në facebook që ka arrit në 10 milion klikime kështu që mos harroni se tek unë jeni në Facebook  tek faqja Dyana Dyà ajo është faqja ime personale, faleminderit gjithashtu edhe juve sepse me të vërtet jeni një portal shumë kreativ dhe shumë terhekes dhe jeni shumë të saktë.