Erotik Shqip







Erotik Shqip


Jam nje djal nga Prishtina .jam 23 vjeqar...historia ime eshte keshtu...Nje dite dola me te dashuren time si zakonisht me vetur dhe me tha qe te shkojme diku jashte prishtines per shkak se deshironte nje vend me te qete per te qendruar vetem ne te dy..Une vendosa qe te shkojme ne Prizren..mberritem aty hinem me 1 kaffiteri edhe porositum me pi diqka po as un as ajo nuk mujshim mu bo rahat diqka edhe me tha a shkojm ne nje hotel e te bej nje dush se jam shum e lodhur..Ajo natyrisht e kishte vetem pretekst qe te bejme seks se bashku.. une normalisht qe pranova sepse edhe une e deshiroja te njejten gje..Shkuam ne nje motel dhe posa hym brenda ne dhome mbylli deren e dhomes me qeles,mbylli celuarin e saj dhe filloj te me puth shum..une fillova qe tia zhvesh teshat e tia lepij gjith trupin..tani e kisha zhveshur te teren..o zot kari m'ishte bo dru e mu kishte qu sa qe menxi pantollat ma zishin.. ajo e murr ma qperthekoj zinxhirin e pantollave dhe po ma merrte ne goj ooh zot qfare knaqesije...moti sma kishte marr dikush me mire ne goj. u eksitova shume dhe u derdha ne brendi te gojes se saj..ajjo e perbiu te gjithe spermen. pas pak e mora dhe e shtiva ne shtrat dhe po luaja me pidhin e saj te vogel i cili ishtte bere qull nga eksitimi..ajo u nxeh edhe me shum dhe me lutej qe tia futja.. une e nervozoja ate sepse doja qe te me lutej..por smundi te duroj dhe ma kapi karin e e shtini ne pidhin e saj te nguushte pasi ishte e virgjer..# ather bertiste si e qmendur dhe me kerkonte qe tia fusja sa me fell dhe un sikurisht qe ia plotesoja deshirat e saj ..por ajo ishte nje profesioniste e vertet edhe pse ishte e virgjer..beme seks diku rreth5 ore.. e kputa krejt e qiva n'pidh e qiva n'byth e bona krejt qull prej spermes kurse ajo deshironte akoma .une e morra atte the e vendosa ne pozicionin "lopthi' dhe fillova ta qija aq shume sa qe zeri i saj degjohej ne ter hotelin.. ajo u derdh sdi saher brenda asaj dite edhe un po ashtu..Ishte nje seks i papam un e doja edhe ata ama ma shum e doja seksin e saj se pernime ishte shum shum seksi...e kom 1 kshill per krejt: boni seks sa ma shum se ska sen ma mir..





 
 Pershendetje, do ju tregoi sa per fillim nje histori te shkurter per te vazhduar me disa tjera.... Ishte viti 1998 kur ika ne Gjermani dhe u vendosa ne nje qytet afer Stutgartt, dhe pas dy jave e njftova nja gjermane dulen nja 2 here dhe heren e 3 u takuam nje nje park une isha i mbushur perplot dhe kari donte te me pelciste sapo fillojshim te ptuheshim dhe kete here pasi qe u puthem shume dhe ja rrasem njeri tjetrit duart nen pantollona e luajtme bukur gjate por nuk u qime ate nate pata dhimpbje te boleve tere naten saqe mezi nuk rpitsha te takoheshim heren tjeter dhe keshtu ndodhi te nesermen u takuam perseri ne parke dhe pas u ja futa duart gjithka dhe kishte illuar te nxehem bukur mire e luta te me vije pas dhe e kapa per dore e u mshefem ne disa "quba" aty ne parke dhe vetem ja leshova pantollat deri ne gjunje u shtrim te dyt une pas shpines se saje dhe fillova te ja rrase duart ne pidhin e saje te bere qulle, e ajo am ngjeshte mua karin e bere dyrek e qe veq rridhte ngapak lenge te cilin ajo e merrte me gishta dhe e lepinte gje qe mua me kallte edhe me shume, e mora ne dore karin e bere stupc dikur afer 22cm e tja rrasi mu ne bire te pidhit pa pritur shume e fillova ta qi ashtu prej masi, kishte nje pidhe te ngushte qe ma knaqte karin por nuk e duronte te terin se une edhe isha moti pa kerkuar pidhe e pompojsha me tere zemren derisa ajo renkonte nje arsye edhe me shume qe me beri te derdhem me vrulle mbi bythen e saje sa pritova ta nxjerr se ishte kulmi i knaqesis, a jo e shtrxdhei me duart e saja te buta deri sa e shterri. Pasi u veshem me tha pse e nxjerre uen duke u friguar e duke mos e ditur gjuhen mire por edhe i humbur ne pishin e saje nuk e kisha marre vesh qe me kishte thene se ske nevoj ta nxjerresh se i merr tabletat. Ishte kjo nje qirje e"lodht" por diqka e veqant ne park me pastaj pasuan qirje te shumta me te dhe ne shtepin e saj, me ore te tera derisa nuk munde me ajo se i djege pidhi por ne ate kohe isha hamshor i vertet dhe sa here me dilke gjumi naten perfundoaj ne mes te kembve te saj.......
  

Bashkë me gruan time shkuam te prindërit e saj, pasi që të nesërmen gruaja ime, prindërit dhe vëllau i saj do të shkonin te daja i gruas time për një ceremoni fejese. 
Gruaja e kunatit tim nuk do të shkonte pasi që duhej të shkonte te prindërit e saj sepse pas disa ditësh po i fejohej vëllau. 
Të nesërmen nëmëngjes rreth orës 08:00 gruaja ime dhe familja e saj u nisën për në Prishtinë. Derisa ata bëheshin gati, mua më doli gjumi dhe rrija ashtu shtrirë. Ata dolën nga shtëpia. Ashtu shtrirë nisa ta paramendoj gruan e kunatit tim e cila ishte në dhomën ngjitur me atë ku isha unë. E paramendoja të shtrirë në shtrat, me fustan nate të tejdukshën ku i shiheshin brekët e vogla, cicat e rrubullakëta dhe kofshët e forta. 
Isha ashtu në mendime, me sy të mbyllur. Kari më ishte ngritur dhe me dorën e djathtë e fërkoja. 
Në moment u hap dera dhe hyri Vesa, gruaja e kunatit. 
- A je për kafe, Doni. 
Dora më mbeti mbi kar, por fati që isha i mbuluar me një çarçaf. 
- Po, Vesa, tash po zbres poshtë. 
- Nuk ka nevojë, e sjelli këtu dhe e pijmë bashkë. 
Pas disa minutash Vesa i solli kafet, u ul anash në cep të shtratit dhe pinim kafenë e mëngjesit. 
Të veshur kishte një bademantel të hollë i cili ishte i hapur te gjoksi dhe më shumë se gjysma e gjinjëve të Vesës ishin jashtë. Këmbët i kishte vendosur mbi njëra-tjetrën dhe bademanteli i ishte hapur dhe i shihej kofsha e djathtë. Të gjitha këto ma turbulluan mendjen dhe kari përsëri mu forcua. Çarçafi u ngrit pak dhe me qëllim nuk u mundova ta fsheh. 
Vesa e drejtoi shikimin nga kari im dhe gjuha e saj i lëpiu buzët të cilat fituan një shkëlqim gjë që edhe më fort më kalli. 
- Si duket kafja po ka efekt të mirë në ty, a Doni?- dhe duke më shikuar në kar, ngriti pakëz vetullat. 
- Paj, nuk mendoj se është meritë e kafes...- e piva kafen deri në fund dhe e largova filxhanin. 
Vesa me dorën e majtë tërhoqi çarçafin tim. Nën brekët e mija dallohej kari i ngritur dhe i forcuar. Dora e Vesës rrëshqiti nëpër këmbët e mija dhe u vendos mbi kar. E fërkonte ngadalë dhe hipi mbi shtrat. Me të dyja duart mi tërhoqi brekët. Kari im u ngrit lirshëm. Vesa u tërhoq prapa, hoqi bademantelin dhe rrinte ashtu e drejtuar. Sytë i shkëlqenin, thithkat e cicave i ishin forcuar, i lëpinte buzët dhe me duar edhatonte belin dhe kofshët e veta. 
Unë i zgjata të dy duart, e kapa për qafe dhe e tërhoqa nga vetja. 
U shtri mbi mua, më puthi me epsh në buzë, gjuhë na u përzien nëpër gojë. Vesa nisi të lëshohej poshtë trupit tim, duke më puhtur në çdo pjesë. Arrijti deri në fund të barkut, ngriti kokën dhe shikonte karin e forcuar, koka e të cilit ishte fryrë nga gjaku i mbledhur. Damarët ishin të mbushur plot dhe dalloheshin që të gjithë. Vesa uli kokën, me dorën e djathtë më kapi për kari dhe nisi ta puhtë kokën e fryrë. E futi ngadalë në gojë, me pështymë e lagte dhe me dorë e tundte. Dora e saj e majtë kapi koqet e mija. E thithte karin aq mirë sa nisi të më errësohej para syve. 
-Vesa, ndalu se do eksplodoj. 
Ajo u ndal dhe unë me duar e largova nga unë dhe e shtriva në shtrat. Me të dy duart ia tërhoqa brekët. WOW, pidhi i saj i rruar dhe vetëm me një vijë të hollë mbi pidh, më ndezi edhe më tepër. Me duar nisa t'ia ledhatoj cicat e rrubullakëta dhe belin e ngushtë. 
- Doni, ma lëpij pidhin, më lëpij derisa ta përjetoj orgazmin, dua që të më qijsh me gjuhë. 
-MMMmmm, duhet të më lutesh, më lut që të të qij me gjuhë... 
- Ohh, të lutem Doni, ma qi pidhin me gjuhë, futma gjuhën në pidh dhe bëj bëj të kallem e tëra. 
Me duar ia hapa këmbët dhe pidhi i Vesës u hap. Buzët e pidhit kishin një ngjyrë të kuqrremtë, klitorisi i ishte fryrë dhe kishte qitur kokën jashtë. Me buzë iu afrova dhe i dhashë një puthje të lehtë, Vesa u dridh. Pidhi i ishte lagur dhe ishte nxehur tej mase. Me gjuhë nisa ta lëpij anash buzëve të pidhit, nga pjesa e jashtme Kjo gjë e kalli Vesën. Më lutej ta fusja gjuhën mes buzëve, t'ia lëpija pidhin nga brenda, t'ia thithja klitorin. 
Gjuhën e shtrëngova fort dhe nisa të luaj me klitorin e saj. Lëngjet e pidhit nisën të rrjedhin poshtë pidhit dhe binin mbi çarçaf. Vesa ngriste kokën dhe më shikonte se si po ia lëpija pidhin. 
Lëvizi si një ngjalë dhe u vendos me kokë nga këmbët e mija. Morrëm pozitën 69 dhe tani kari im ishte thellë në gojën e saj, kurse pidhi i saj lëpihej nga buzët dhe gjuha ime. Pasi që unë isha mbi Vesën, e kisha më të lehtë kontrollimin e situatës. Ngrita pjesën e poshtme të trupit dhe kari im ishte jashtë gojës së Vesës. 
- Ohhhh, ama karin në gojë, të lutem Doni. E dua të tërin në gojë, dua të ma mbushësh gojën me spermën e nxehtë, mmmm... 
Trupat tanë nisën të lëvizin më shpejt, gjuha ime në pidhin e Vesës rrotullohej nga të gjata anët, kari im futej deri në fytin e Vesës. 
Në moment erdhëm deri te shpërthimi, lëngjet e nxehta rrodhën nga pidhi i Vesës, sperma vërshoi nga brendia e karit tim dhe mbushi gojën e saj. Metëm ashtu për ca kohë, nuk mund të ngopeshin frymë nga epshet e forta të asaj shprazjeje të furishme. 
Pasi u qetësuam dhe ndezëm nga një cigare, na u dha një e qeshur që as vet nuk e dinim pse po 

qeshnim. 


isha e dashuruar ne nje djal.Per nje kohe te gjat ia kalum shum mir bashk deri sa nje dit rruget dhe njerzimi i lig treti kujtimet tona. Nje natt ne qet deri sa po behesha gati te flija morra nje telefonat nga ai. Nuk e prisja,,por me erdhi shum mir. Me tha te dilja Mu lut per kete gje. Une dola.Ne rrugicen time ne oren 23 po me priste me makine.U futa aty dhe pasi shkembyem 2 a 3 fjale,,nuk munem ti reziztonim qendrim tone pran njeri-tjetrit,,duke ditur se duhemi akoma shumme. Filluam te putheshim me hov te madh Ishte i detyruar ta ndalonte makinen ne nje skaj te rruges. Pa ca minutash me tha te shkonim ne Hotel dhe pranova. 



U futtem aty. ne fillim rrinim serioz deri sa ishim ulur ne karrige nuk e di se pse por heshtja zuri vendin ne shtar. U mata te shkoja ne banjo dhe ti me kape ne dore. Ktheve koken dhe ti me morre ne shpjetsi me mbeshtete per trupin ten ku ishe ulur.Fillove te me puthje ne buze,qafe,ne pjesen e veshit dhe mua me renqethej trupi.... 
Deri saa arrite tek gjoksi im qe ti e doje shuum.. Me puthje me afsh dhe shtrongoje sa qe nuk mund te duroja nga dhembja . Fillove te me zhvishje me shpjtesi ashtu ulur siq ishe. Me shtrive ne krevat dhe po me puthje pa u ndalur une fillova te hiqja rrobat tua me shpjetesi deri sa njeeva gjuhen tende mbrena vagines sime. Fillove te ma lepije me nje profezonizem te pa cakt. un leshoja epsh nga goja ime.. Dhe te njejten kohe te kapaj ne fytyr per te te par nese je ti ne te vertet. Nuk kishim kohe per shum aventura ate natt,,sepse koha ime dhe mallii qe na kishe kapluar nuk e lejonte. Un po kenaqesha dhee i thosha Futee mee te luutem" dderi sa ai u emocionu me kete fjal dhe pa pritu fut penisin e tij tashme ne madhesi per te me kenaqur ne pidhin tim. Filloii te me qinte me sa fuqi qe kishtee ahh ohh--- fsharjet e mija nuk ndaleshin. me shtrongoje cicat e mija te medha me puthje thithkat buzet. Deri sa ndrrove pozicionnin tani nga mbrapa. Fillove ngadal ne menyr klasike dhe perfundove si nje rrebel duke me qir fort fort fort... 
me kape ne bel mshoje mbi vithet e mija tani me te skuqura deri sa me doren e majt me kape per floke me ngrite lart dhe me doren e djatht shtrengove cicat e mija.. une ulurisja si e cmendur nga knaqesiia. erdhi momenti te derdheshe me me fute ne goje karin tend te embel. une me shpjetesi te madhe ta lepija deri ne fund lepija edhe topet e tua te fryera tani me te gatshme per te shperthyer nga knaqesi. Ahhh Nje leng i vakt rrjedhi mbi buzet e mija duke me shkruar nga pak dhe nga cicat e mijaa qe kisha filluar ti prekja me dore e ti shtrengoja e ti thithja her her me gjuhenn time.. ti leshove nje fsharje sikur doje te arrije fundin e botes. 
Me buzeqeshe leht.. 
********************* 
Gati 3 muaj pas ketij seksi dhe ne akoma kemi historii te tiilla. Tani 3 muaj bashk jemi...


Jam i martuar dhe kam dy fëmijë .. Jam vetëm 22 vjeç .. Gruan time e e pëlqej , jam me të afër 7 vite dhe kalojmë shumë mirë bashkë .. Në moshën 16 vjeqare ia kam humbur dhe prej atëher bëjmë sex , sex me plot kuptimin e fjalës .. Një natë vere ishim bashkë dhe rrinim në oborin tonë , ishte nxehtë fëmijët i kishim në një dhomë afër aty dhe ne filluam të putheshim , ngadalë ajo si gjithë her u lëshua tek kari im dhe dhe filloi me specialitetin e saj të quajtur "gojore" i cili specialitet më duket se çdo herë e më shumë po bëhet më i këndshëm , asnjëher nuk më bëhet mjaft përderisa ka karin tim në gojë .. Fillova unë t'ia lëpijë cicat u lëshova deri tek pidhi i saj e preka me gjuhën time vetëm pak dhe u tërhoqa .. fillova t'ia puth shpinën ajo ishte me bark e shtrirë , puthja qafën e saj , fillova të lëshohesha ngadalë poshtë .. dëgjoja klithmat e saj .. dëgjoja fjalë e saj me ritëm erotik duke më thën "të lutem më fut kariiin , më qiij" dhe lëshohesha çdo herë e më poshtë ... aq sa un lëshohesha poshtë belin e saj tërhoqja nga vetja deri atë moment kur trupi i saj morii pozitën dogy style ... fillova t'ia hap prapanicën dhe nga prapa lëpija pidhin e saj .. ajo kishte futur dorën afër pidhit të saj dhe tërhoqte kokën timee që asnjëher mos të tërhiqesha nga pidhii i saj .. papritmas imagjinova motrës e saj shuuum sexyy , shumë tërheqëse dhe mbi të gjitha shumë të bukur , lëpija pidhiin e gruas duke imagjinuar motrën e saj që prej kohësh e kam dëshiruar në shtat me mua e lëpija pidhiin e saj me shumë kënaqësii .. fillova të kthehesha nga kisha ardhur ajo nuk lëvizte vetëm më prite mua që të fus karin tim në pidhiin e saj .. un i'a fillova t'a puthja nga vija e vitheve të saj drejt shpinës së saj .. dhe atë moment që kam filluar përsëri t'ia puthë qafën ngadalë kam futurr karin tim në pidhiin e saj .. duhet dëgjuar gjithnjë klithmat e saj , kam filluar t'a qijë fort ... ishte aq i mbushur sa që nuk dëshirojë të ndrojë pozitën , sepse nuk shihja ftyrën e saj , imagjinoja motrën e saj duke e qirë doja të përjetoja sa më parë knaqësinë e derdhjës në pidhiin e sajj , gjithnjë duke menduar në motrën e saj .. përfundoi , u derdha më erdhi në krahë dhe më tha m'knaqe zemër më tingëlloi si zëri i asaj dhe menjëher pasi që isha derdhur filloi kari im të zgjohej prapë ... veq emri i saj kur përmendej um dridhem i tërii ... asnjëher prej që e kam njohur N. nuk e kam larguar nga mendët , gjithnjë kam dëshiruar që t'a kem në shtrat është aq e bukur dhe aq sexyy sa që me fjalë nuk mund t'a përshkruaj dot .. Gjithnjë kam mbajtur kontakte të mira miqësie me të , çdo her e kam shikuar me një shikim që doja ti thoja se dua t'a pushtoj atë , dua që të jetë edhe e imja .. edhe ajo është e martuar , e vizitoi shpesh edhe atje që nuk do të shkoja kurrë në atë shtëpi po të mos ishte ajoo .. ishim te "miqtë" , un dhe burri i saj ishtim afër dhe po shikonim diqka në PC ajo u afrua dhe unë ndër tavolinë ia preka këmbën me këmbë .. Nuk e di nëse e kutpoi se përse e kisha prekur por pas pak ajo shkoii .. pastaj filluan pyetjet e mia me vet veten dhe dëshira që kisha për N. nuk më linin të mendoja keq .. thosha se a u tërhoqë që ishte burri i saj aty .. apo u tërhoq vet dhe e ka marrë si të pa qëllimshe prekjën time .. kështu ndodhi edhe pas 2 jave .. prapë e njëjta situatë u përsëritë dhe prapë ajo u tërhoqë .. kam filluar t'a shikoj me një shikiim tjetër qe sa kohë por nuk e di , nuk jam i sigurt por më duket se e ka vërejtur shikimin tim por nuk do të ndalem për të vetmën arsye .. Meriton të jetë e lumtur , ka një shpirt të pastër , trup të mirë dhe besaa shuum të qijshëm , ka vuajtur shumë . dhe unë pas gjithë kësaj kohe që jam duke menduar në të kam pregatitur një skenar shumë të bukur e nëse do të jem më të do të zgjasë shuum dhe do t'i japë asaj gjithqkaa që i ka munguar deri më sot , shpresoi ti ketë munguar edhe karii im.. e dua atë , e dua atë dhe do t'a kem së shpejtiii .. Një ditë ishim për të ndejtur tek ajo e kishte veshur një fustan veree , kur e pash më shkoii menja që shkoi në wc dhe të filloi t'a krej në dorë .. Ato cicat e saj të ëmbla dhe tamam ashtu si unë kam qeeef , të mesmee jo të mëdha .. gjysma e tyre ishte jashtë fustani i rrinte përfekt , vithet e saj të cilat ishin aq të përkryera e tërhoqnin fustanin e saj lartë nga lartësia e tyre , un digjesha i tërii .. betohem se më shkoi mendja t;ia kap një her vithet dhe ti them se e dashuroj trupin e saj , por prapë u ndala .. Humbi diqka e fëmijëve dhe ajo filloi t;a kërkoj ... Kur zuri pozitën të cilën e doja shumë dhe mu në atë pozitë kisha imagjinuar duke e qirë atë , kari im më nuk dinte të ulur .. dhe thash shkova se po më thërësin për notat të dobëta të një djalit të shokut të babait .. erdha në shtëpii nxora kariin dhe fillova t'a imagjinoja më kujtohej pozita e saj .. se si gjysma e vitheve të saj u duk pak dhe mastërbova shumë shpejtë ... pas një koha u ktheva prapë vetëm e shikoja .. për asnjë çast nuk kam ndarë syrë nga ajoo dhe as nuk e kam ndërmend t'a bëjë këtë ndonjëher .. E bukur është breee .. Nuk mund t'i rezistojë asnjë çast .. tash e 5 vite jam kur nuk jam me të jam duke e menduar .. tash e 5 vite kur jam afër saj jam duke e zhveshur me sy .. shpresoj një ditë kjoo të ndodhë .. 
N. dua të të kem , i kam menduar mirë gjërat dhe e di se nuk po gaboj .. shpresoj të pii votkën me Ty bashkë një ditë të cilën t'a kam propozuar qe disa herë ... Të dua ...

Ne shkolle kam hyre 7 vjece,prandaj ne vit te fundit ne gjimnaz kur te gjithe ishin tek te tetembedhjetat,une sapo i kisha mbushur 19 vjece.Bija shume ne sy pasi kam qene me te vertete shume e bukur por mbi te gjitha kisha fituar dhe nje cmim ne Miss-in e qytetit tim.Bukuria me te vertete te hap rruget e suksesit ne jete,kjo nga eksperienca ime pasi te kesh shkollen dhe njohuri nuk te pine uje askurrkund.Tani drejtoj nje sektor ne nje departament te rendesishem ne nje kompani te fuqishme ne treg.Edhe pse tani jam vetem 26 vjece, jam ne majen e suksesit ne karriere.Por le ti kthehemi
fillimit.Kur isha ne gjimnaz ne moshen e adoleshences,te gjithe veshtrimet e meshkujve fiksoheshin ne nje menyre epshendjellese tek une.Ndonjehere me vinte shume inat per veten qe isha aq terheqese,nuk do te doja kurresesi te bija ne sy mbi shoqet e mia.Qe ne moshen 14 vjecare isha formuar aq shume si femer sa po shpertheja si simbol sexy.Ndersa koha e gjimnazit kaq teper torturuese per mua.Trupi im i gjate dhe i bukur,me forma te mbushura me bente te krahasohesha eshe me nje supermodele te vertete.Brune me sy jeshile dhe floket me onde te shpeshta me jepnin tiparet e nje mesdhetareje ekzotike.Ndoshta kete bukuri na e jep dhe deti pasi vetem jam lindur e rritur ne nje qytet bregdetar?!!Nuk i jepja shume rendesi veshjes pasi tju them te drejten ne familje nuk e kishim te mire gjendjen ekonomike dhe nuk beja blerje te shpeshta.Por bukuria mbetet bukuri edhe po te jesh e mbuluar ne rrecka.I vija shume rendesi mesimeve dhe shkolles pasi ne ate kohe endrra ime ishte te studioja shkencat juridike.I beja dalje te gjitha propozimeve te shumta te meshkujve pasi isha dhe e vogel ne moshe.Ne moshen 17 vjecare u njoha me nje djale shume te mire por kurresesi nuk u marrosa pas dashurise se tij.Edhe pse shume vajza do ta enderronin nje mashkull te tille.Ishte 13 vjet me i madh se une,me nje trup te gjate e mjaft sportiv,brun,king me plot gojen.Por mbi te gjitha ishte i krimbur ne pasuri.Rridhte nga nje familje e mire dhe e pasur,djale i vetem.Ishte i marrosur mbas meje.Por une nuk ia varja.Me dilte ne mes te rruges dhe me ndalonte,me priste afer shkolles cdo dite kur shkoja ne mengjes dhe kur dilja.Nuk lodhej kurre nga mospranimet e mia.Shkurt,tregohesha indiferente karshi tij dhe pse perbrenda kishte filluar te me pelqente disi.Nuk linte me askend te me afrohej,madje ishte teper xheloz edhe per djemte e klases time.Askush nuk me afrohej.Me kishte pervetesuar si te tijen.Mbas shume perpjekjesh te tijat,pranova te dilja me te per nje kafe buze detit.Dridhesha nga emocionet dhe nga sikleti i turpit,aq sa dhe fjalet i nxirrja me gjysmezeri.Ai ishte teper i qete me mua,me bente biseda te pergjithesuara per te mos me vene ne siklet,dhe kjo me bente te ndihesha me e sigurte.Vetem se me trembte fakti perse nje mashkull i tille,me gjithe ate bukuri,pasuri,te shoqerohej me mua.Ai jetonte jashte shtetit diku ne Evropen veri-perendimore dhe rralle here e shihje ketu.Por per aq sa ishim bashke,ai kurre nuk u largua nga Shqiperia.Kurre nuk e pyeta se me cfare merresh atje,pasi me mjftoi ajo qe me tregoi se kishte nje jete te qete si te gjithe emigrantet e tjere.Pasuria ketu ishte frut i disa pronave familjare.U shoqeruam pothuajse per shume kohe dhe ai bente si cmendur pas meje.Te gjithe ishin xheloze per ne te dy.Ai kurre nuk me preku pa deshiren time,apo te me kerkonte sex.Fiksimi i tij ishte te me thithte vetem buzet e mija mishtore aq sa me linte shenja te skuqurash mbi buze.Me vinte shume zor sepse ato mbeteshin per nje kohe te gjate tek une.E bente kete ndoshta per tu dukur si prone e tija.Me bente shume dhurata por une kurre nuk i pranoja.Dashuria jone ishte shume e bukur,puthje,ledhatime,sheti tje te gjata ne bregdet.ishte shume i embel me mua,por machoman ne shoqerine tij.Me respektonte jashte mase.Fillova ta dashuroja dhe une marrezisht aq sa mu be fiksim ne cdo moment qe isha pa te.E shihja cdo nate ne enderr,shkarravisja emrin e tij kudo neper libra e fletore,por kjo ishte brenda meje,kurresesi nuk e shfaqja hapur lidhjen me te ne ambjente publike.
Nje dite te vranet maji me shi,po kthehesha nga shkolla dhe po ecja me nxitim pasi nuk kisha cader e nuk doja te prisja ndokund pasi sdoja te behesha edhe vone per ne shtepi.Ecja si e hutuar cepave te pallateve per tu strukur sadopak ne strehat e dyqaneve karshi rruges.Isha lagur shume saqe kemisha e bardhe e uniformes se shkolles me ishte ngjitur pas mishit.Linjat e mia perfekte nxirrnin ne pah gjoksin e bukur e te forte dhe fund shpinen e lemuar e te rregullt.Recipetat ne ngjyre te zeza ekspozonin ate qe cdo mashkull do te donte ta perkedhelte ne ato momente.Kur papritmas ne krahune tim degjova dike tek therriste nga dritarja e hapur e nje makineje.U ktheva rrufeshem dhe pash ate,te dashurin tim qe po me ftonte.Hipa rrufeshem qe te mos lagesha me tej.
-Ku do te shkojme?-me pyeti si ngurueshem.-Ne shtepi,po me presin,-iu pergjigja menjehere.Me duar fillova te ferkoja floket duke i thare sadopak tek radiatori i makines.Ndjeva doren e tij te ngrohte tek qafa e kerrysur qe po me perkedhelte lehtaz.
-Po sikur te bejme nje shitje tani?-vijoi ne qetesi me nje ton paksa eksitues,dhe me bisht te syrit kapa nje sekuence ku ai po ferkonte te tijin.Edhe mua filloi te me levizte dicka ne gjoks,qe po me torturonte per pak sekonda,por e mblodha veten duke e mohuar me nje levizje te kokes.-Te lutem,mos ma prish sot,kam shume deshire te qendroj pak me ty-dhe me terhoqi pas vetes duke me puthur lehte ne faqe.Nuk po i beja dot balle provokimeve te tij, keshtu qe nje mendje po me thoshte te qendroja me te.
- Me jep pak telefonin tend sa te lajmeroj pak ata te shtepise qe do te vonohem edhe pak se mos behen merak.Ne ate kohe nuk kishte nr celulare vetem per biznese.Celularti atehere ishte luks.
Pasi mora miratimin e mamit,isha me e lire.
-Ku do te shkojme tani?-e pyeta duke ngritur vetullen me nje gjest ironie.Ai vuri buzen ne gaz dhe i dha me shume gaz makines.Hera e pare qe e lashe doren e tij ne mes kofsheve te mia te me perkedhelte.As vete nuk e kuptova por qe po me pelqente kjo gje.Syte po me erresoheshin nga kenaqesia.Ai here e ngjiste doren lart tek gjoksi im,dhe me majen e gishtave me ledhatonte kokrrat e gjoksit,kjo gje po me conte ne qiellin e shtate, e here e zbriste duke vijezuar me gisht mes gjoksit dhe kerthizes duke me zberthyer ngadale cdo kopse te kemishes se qullur nga shiu.E lejoja per cdo veprim qe bente...
Pas nje rruge disi te gjate me makine ndaluanm diku nga fundi i nje plazhi paksa te harruar me pisha te dendura.Nje panorame perfekte na priste perjashte,pasi dhe shiu skishte shume qe kishte pushuar dhe dielli i mesdites digjte sapo gjente nje te care mes reve te zeza qe shtynin njera tjetren me nxitim.Dolem nga makina dhe beme perpara bregut te detit,ku shkelnim mbi reren e lagesht.Une lodroja perkrah tij pa e shkeputur doren nga grushti i tij i mbledhur qe me mbante mberthyer.Ecnim perpara pyllit te dendur sikur do te donim te eksploronim ne brendesi te tij.Per nje cast ai me ngriti ne krahet e tij te fuqishme dhe me mbajti pezull duke me puthur me gjuhen e tij te zjarrte qe e fuste duke depertuar ne buzet e mia mishtore.Po me thithte sikurre me pare.U mundova edhe une tja ktheja po me aq zjarr,por nuk kisha shume eksperience.I mbeshtolla kembet e mia te gjata rreth belit te tij muskuloz dhe fundi im i shkurter me nxorri ne pah bythet e mia te rrumbullakta dhe breckat e mia te pambukta qe nuk po luanin dot me funksionin e tyre te te mbuluarit.Ai vazhdonte duke ecur e duke me puthur parreshtur.Nga tutat e tija ndjeja dicka te ngritur e te forte qe me cikte poshte meje.PO ndjeja te dridhura akoma me te forta te me ngulconin ne kraharor.Po eksitohesha.Ai po me puthte tek qafa e njekohesisht me fuste gjuhene lagesht ne gjoksin tim.Ashtu duke u puthur u futem ne rreshtin e pare te pishave ku u krijua nje gjysme erresire romantike.Me uli lehtaz ne reren e lagur dhe te dy u shtrime duke u ferkuar me trupat tane.Ai me futi duart poshte fundit dhe me butersi po me hiqte mbathjet.Nuk bera aspak rezistence,perkundrazi mora inisiativen edhe une duke i hequr tutat sportive.Preka po ashtu penisin e tij te ngritur qe sa spo shperthente mbathjet e tij.Ishte shume i fortesuar dhe i madh dhe i drejte...
Me zberheu kemishen dhe sytjenat dhe me nje te lepir me solli ne qejf....(vazhdon...)